Hva jobber organisasjonen deres med?*
Du har igjen:
500
tegn
Hvilken hjertesak trenger ekstra oppmerksomhet?*
Du har igjen:
500
tegn
Hvilke utfordringer eller behov trenger dere støtte til, som vi kan bistå med gjennom reklame eller kommunikasjon?*
Du har igjen:
500
tegn
Hva gjør denne saken aktuell?*
Du har igjen:
500
tegn
Hva mer bør vi vite om dere eller saken?
Du har igjen:
500
tegn
Kontaktinfo
Organisasjonsnavn*
Organisasjonsnummer*
Navn*
Telefon*
Epost*
Godta regler og
vilkår
samt retningslinjene for
personvern
.
X
Vilkår og Regler for "Publicis Pro Bono"
Avsender:
Avsender av Publicis Pro Bono er Publicis Comunications Norge AS, Apotekergaten 12 0180 Oslo. Mottakelsen av briefer administreres av driftsgruppen i samarbeid med ledelsen.
Sara Saeme (Head of Martech & driftsgruppe Pro Bono) - sara.saeme@publicis.no 40405515
Beate Nybakken (Chief Talent Officer) beate.nybakken@publicis.no 90536001
Hvem får delta:
Publicis Pro Bono er åpen for organisasjoner og prosjekter som oppfyller følgende kriterier:
• Du må ha et organisasjonsnummer.
• Du må ha vært aktiv i minst ett år.
• Du må ha en fysisk eller digital tilstedeværelse.
• Du kan ikke være eksisterende kunde av Publicis Communications AS.
• Vi vil ikke godkjenne politiske, religiøse eller offentlige virksomheter.
• Briefen må kunne løses ved hjelp av kommunikasjon.
• Briefen må kunne løses i tidsrommet februar-juni.
Slik fungerer det:
Deltakere må sende inn en brief gjennom søknadsportalen på publicis.no innen den angitte fristen. Briefen må være løselig gjennom kommunikasjon, og prosjektet må kunne gjennomføres i tidsrommet februar-juni. Driftsgruppen vil vurdere alle innsendte briefer og shortlist 3-5 prosjekter. De shortlistede prosjektene blir delt med alle ansatte i Publicis Norge, og det åpnes for søknader til prosjektgruppen. Prosjektgruppen, sammensatt av 6-10 ansatte fra ulike fagområder, velger ut det endelige prosjektet.
Årets Innsender:
Årets innsender av brief vil være organisasjonen eller prosjektet som velges av prosjektgruppen basert på kreativitet, relevans for samfunnsansvar, og mulighet for påvirkning.
Generelle vilkår:
Publicis Pro Bono er underlagt norsk lov.
Deltakelse i Publicis Pro Bono innebærer aksept av disse vilkårene.
Publicis Norge forbeholder seg retten til å diskvalifisere deltakere som ikke overholder vilkårene.
Utilsiktede misforståelser:
Publicis Norge er ikke ansvarlig for eventuelle feil eller misforståelser i forbindelse med deltakelse i Publicis Pro Bono.
Ansvar og rettigheter:
Publicis Norge og dets partnere har rett til å bruke, modifisere og distribuere alt produsert materiell i forbindelse med "Publicis Pro Bono" prosjektet i samsvar med avtalt samarbeid.
Ved å delta i "Publicis Pro Bono", aksepterer deltakerne disse vilkårene og reglene. Publicis Norge forbeholder seg retten til å endre vilkårene ved behov og vil informere deltakerne om slike endringer.
Ok, forstår
Send inn
Takk for din hjertesak!
Du hører fra oss innen utgangen av mars.